Скільки спроб ПІН-код?

1. Три рази неправильно запровадили ПІН-код Якщо тричі неправильно ввести ПІН-код у банкоматі або платіжному терміналі, картка автоматично блокується. Як правило, в цьому випадку вам прийде повідомлення про блокування — SMS, push-повідомлення в мобільному додатку або лист електронною поштою.

У власника картки, як правило, є три спроби правильного введення коду. Їх кількість встановлює банк. Коли їх кількість перевищує максимально допустиму межу, картка автоматично блокується.

Якщо у фізичному терміналі 3 рази вводиться неправильний PIN-код картки – карта блокується. Щоб розблокувати картку — зверніться до будь-якої філії банку, яка випустила картку. У банку пред'явіть паспорт на підтвердження особи.

Якщо невірний PINкод введено більше трьох раз, то блокується SIM-картка, телефон або і те, й інше. Їх можна розблокувати за допомогою ключа PUK, який надається оператором послуг за допомогою верифікації.