Що головне на останньому етапі продажу?

Виявляємо клієнтські потреби етапнайважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.

Завершення продажу має відбуватися автоматично після презентації; не чекайте і тим більше не провокуйте заперечення – завершуйте! Якщо все зроблено правильно, то ні запитань, ні заперечень не буде.

7 етапів продажу: повний опис + приклади фраз

  • Встановлення контакту
  • Виявлення потреб
  • Презентація
  • Робота з запереченнями
  • Збільшення середнього чека
  • Закриття угоди
  • Отримання рекомендацій

Sep 20, 2021