Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.
Завершення продажу має відбуватися автоматично після презентації; не чекайте і тим більше не провокуйте заперечення – завершуйте! Якщо все зроблено правильно, то ні запитань, ні заперечень не буде.
7 етапів продажу: повний опис + приклади фраз
- Встановлення контакту
- Виявлення потреб
- Презентація
- Робота з запереченнями
- Збільшення середнього чека
- Закриття угоди
- Отримання рекомендацій
Sep 20, 2021